Stora vita flingor

2008-11-22 @ 22:07:50
är precis vad som daler ner ute, en massa stora vita flingor,
var å såg på en pulka till jonna på coop idag, men jag är lite tveksam på om hon är stor nog än.

Igår mötte jag äntligen upp Annelie å hennes stora pojk inne i stn, oj minnen alltså när vi satte oss och tog en kaffe, oj så jag saknar den gammla tiden med henne på oslagbar,
Så hon och Kyan kom och sov hära en natt, det vart rätt sent för oss alla, ink barnen, dom var inte i säng förens 11 på kvällen och vi kom inte i säng förens halv 3.
LM sov på soffan så vi fick ta sängen och dela den med ungarna.
båda barnen sov rätt så oroligt då jonna inte är van vid en till bebis (han kommer alltid vara bebis fast han är 1år nu) och kyan inte är van vid ett nytt ställe.
Men nog hade vi trevligt ändå, äna fram tills kyan vaknade halv 8 och det bara var å kliva upp *gäsp*
Jonna som brukar sova till iaf 10 vart helt förskräckt då vi klev upp den tiden.
Sen höll vi oss i köket så LM fick sova en stund då han skulle å jobba senare på kvällen.
Imorgon kväll sätter dom sig i bilen å börjar sin resa hem igen.
Lär väll dröja tills nästa gång vi får ses så jag njuter av varje minut nu.
Dom har planer på flytta hem hit igen men de är jobben som hindrar dom än....får se va framtiden utvisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!