Urs va jobbigt....!

2008-11-26 @ 22:22:49
Vaknade imorse och kände mig inte helt okej, kroppen värkte så där konstigt men som alltid finns de inte tid att käna efter mer än så.
Gick en sväng på stan med den underbart snygga nya vagnen, kände mig sååå stolt när jag kom körandes genom stan med den, inte som den andra skrot vagnen.
Tog en mamma latte med Sandra och Lovis, och medans vi fikade fick vi fin främande av Jenny, Larne och Lilja.
Vi hade jätte trevligt. (måste göras om)
Lm tog en tripp på stan med Jörgen och rebecca då han inte alls var intreserad av en massa mamma snack och läkande bröst hehe.
klandrar han inte.

När vi kom hem han jag inte mer än slänga i mig lite mat så kände jag hur kroppen säckade ihop som en säck potatis, febern började komma och stegrade hela tiden, så där öm i hela kroppen och en enorm huvudvärk.
Lillan skrek som en tok, om hon då kände att mamma var sjuk eller vad...ingenting hjälpte och årken fanns bara inte.
Så Lm fick ta över rätt så direkt då han också insåg att hon kommer skrika sig hes om han inte tar henne.
resten av kvällen skrek hon bara när hon var i min famn, skulle jag prova söva henne skrek hon som nån satt kniven i henne, och så fort Lm tog henne vart hon cool lugn och somnade direkt i famnen hans.
Första dagen i hela hennes liv jag inte kunat söva henne, annars är de bara jag som kan söva henne ingen annan.
Blandade känslor när jag är van nu att hon är så mammig, känns konstigt när hon bara skriker i min famn och bara vill till pappa.
Hoppas de går över och att jag mår bättre imorgon,
ska dricka litervis me te och bädda ner mig i soffan efter ett varmt skumbad....avensjuk? heheh

Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

vet inte om du sett min förra kommentar.. så jag frågar igen. Är du sugen på lite ljusparty? Finns en massa goluktande ljus o massor med fina ljuslyktor o sånt.. kanske hitta nån julklapp =) Tänkte här hos mig torsdag den 4e..

2008-11-27 @ 21:22:59
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

Absolut! Ju fler desto bättre =)

2008-11-28 @ 23:56:41
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!