Lite skryt!

2008-09-27 @ 10:36:28
Känner bara att jag måste få skryta lite nu, Igår var den trevligaste kvällen på länge.
Vi bjöd hit Linda Petter och Söta lilla Isabelle på middag igår, känndes så underbart skönt å få prata av sig med nån som vet till 100% hur de känns,
Hon gick in på detaljer ang deras förlossning och jag gjorde samma sak.
Tycker de är skitigt gjort att hon inte blivit erbjuden samtal på specmödra som jag har.
Dom OM NÅN skulle nog behöva de, Petter säjer de själv att han vill gå och prata med nån, de vart så traumatiskt för dom.
Jag är glad att de inte gick värre för mig än hög sugklocka, tappa andningen och 7timmar knystvärkar....jag är glad att dom alla mår bra iallafall nu.
vi satt i flera timmar me våra små i famnen och bara surrade, allt flöt på så naturligt å tiden bara rusade iväg.
Vi pratade om allt mellan barn och gammla klasskompisar, vem kunde tro att David jonsson i min klass numera är brandman å tydligen rätt het....oj så tiden förändras.

för lillan ser de ut å ljusna,efter lavemanget vi fick ge henne sket hon på naturlig gång två dagar senare, så jag håller tummarna nu att de ska bli bättre.
Idag far carin till Ikea å shopar lös åt mig, lite små krims krams till lägenheten å jonnas rum, samt den berömda gungstolen (inte hundstolen som ja råkat skriva tidigare)

Hoppas vädret klarnar till å de slutar blåsa orkan så man kan ta lillan i vagnen å gå en lång promenad me bean.
ska lägga in korten från igår senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!