Mitt tjuriga lilla barn

2008-09-30 @ 16:13:54
Nu har hon fått för sig att hon under inga omständigheter ska sova frivilligt.
Man får nu tvinga henne å sova både på dagen och för natten,
Igår höll både jag och LM på kämpa me att få henne å sova från kl 21 till kl halv 12 då la jag mig ner i sängen med henne och tvångshöll täcket över henne (de låter värre än de var) parerade me tutten i munnen hennes, mörkt i rummet och så nynnade jag blinka lilla stjärna.
Så låg jag i 45min innan hon ÄNTLIGEN sommnade.

Samma sak idag, hon var så trött att hon höll på gnida sönder ögonen och öronen, men istället för å slappna av och låta allt ha sin gång så tvingade hon upp ögonen och så skrattade hon hysteriskt, och däremellan gjorde hon konstiga ljud, Tillslut fick vi lägga ner henne i insattsen till vagnen, bädda ner henne, en flaska i munnen och nynna (åter igen) blinka lilla stjärna.
Tillslut gav hon upp och somnade.
men man ska alltid tvinga henne å sova nu för tiden.
De är nån fixide hon fått för sig.

Annars idag har jag bara tagit en städdag, Lm satte lillan i vagnen och gick in till stan o ch hälsade på farmor så jag kunde städa ifre här hemma.
Jobbigt och tråkigt å städa men de är så skönt när de väl är gjort.

Igår var vi på Clas Ohlsons och fyndade lite saker till hemmer, nya duch drapperier, en utomhus termometer, nå reflexer till vagnen och ett massage duchmunstycke,
Måste säja att de måste vara en gåva från ovan för den var helt underbar för min rygg.
Efter allt vaggande fram och tillbaka med lillan är min rygg helt förstörd.
Så den där duchen var underbar,
För första gången på 3månader kan jag ställa mig upp från soffan utan att gå till medecin skåpet för alvedon och dexofen.

Ne nu vaknade min lilla prinsessa och är hungrig.
Hörs nästa gång





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!