Snart klart!

2008-09-18 @ 22:48:36
Hela dagen idag har jag och farfar Claus hållt på borra och fixa i Jonnas rum, han har satt upp de som ska upp på väggarna och jag har plockat, inrett och hängt upp hennes nya fina prinsess gardiner, så nu är de snart klart där inne, hittade en fåtölj med hundfunktion från Ikea men frakten kostar nästan lika mycket som själva stolen, så nu måste jag hitta nån som ska till Ikea snart som kanske kan köpa med sig den där fåtöljen hem :) hehe
Sen ska vi bara hitta en Byrå och he upp tre små nalle puh tavlor så är hennes rum klart, kort kommer inom en snart framtid.

Annars här hemma är de jätte fint, fondväggen i V-rummet gjorde hela lägenheten så att säja, och nu när vi fått upp tavlor också...de blir en waw faktor när man kommer in.

Imorgon kommer barnbidraget, de betyder stan med Lm och Carin som vanligt för att kolla efter en sovpåse till Jonna, hon sparkar av sig täcket hela natten så hon blir så kall, så nu måste jag hitta en sovpåse innan stackarn fryser ihjäl och innan mamma somnar stående, jag parerat mellan att ge henne tutten (som hon alltid ändå spottar ut men ändå ska ha) matar henne och ser till att hon har täcke på sig...Sen på morgonen när vi pratar  med Carin och hon frågar hur Jonna sovit säjer LM glatt : Jo men hon har sovit hur bra som helst, hela natten lång...
Suck....bara för att han sover så hårt....

Idag ringde även specmödra, på min efterkontroll hoss barnmorskan för ett tag sedan, frågadehon efter att ha hört hur förlossningen gått om jag vill gå på ett samtal på specmödra, vi skulle då tillsammans gå igenom förlossninge bit för bit och jag skulle få prata med nån som är utbildad att ta hand om mammor som haft en jobbig förlossning,
Jag vill inte gå och vara rädd inför nästa barn men som de är nu så är jag livrädd...så jag hoppas samtalet här kan göra så jag får svar på nå frågor och att jag inte ska vara lika rädd till nästa gång,
Lm ville inte igentligen följa med mig dit,  men jag känner att jag behöver hans stöd där så jag hoppas han följer med utan diskution,
Den 2/10 är de inbokat,






Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Övning ger färdighet! =)



"hundfunktion"..vad är det?

2008-09-19 @ 08:00:35
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Joo... men det kan ju tydligen ta jättelång tid för den att komma upp ändå.

Men de e spännande!

Ska bli intressant att se hur det går att amma då =)

2008-09-23 @ 08:53:32
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!