Stop i magen :(

2008-09-23 @ 13:19:07
Idag är de 5dagar sen lillan sket, och i natt har de vart fruktansvärt jobbigt, hon har vaknat varannan timma och skrikit hysteriskt då har hon haft jätte ont i magen, så jag har fått lega och massera hennes mage me ena handen och hållt tutten i andra tills hon somnat, men så fort jag slutade massera henne vaknade hon igen och skrek hysteriskt, så ni kan tänka er hur mycket sömn jag fått.....
Så kl 10 gav vi upp och ringde carin, dom bor ändå i stan så hon fick fara in på apoteket för att kolla efter nå lavamang eller nått åt lillan,
sen kom hon hem hit så vi fick ge lillan de,
Så fort hon fått de började hon skrika hysteriskt, och vart helt röd i ansiktet, sen sket hon två blöjor överfulla.
Efter de slockna hon och nu har hon sovit i 1timma.
Hon som bara brukar sova små power naps, allt mellan 10-15min max.
Hoppas nu hon mår bättre och att de blir bättre på skit fronten.

Jag känner mig så fruktansvärt less på att bli ignorerad på BVC,
 De här är mitt första barn och kanske är man lite oroligare och uppmärksammare än nödvändigt, men istället för att bara vifta bort mig så ta de på allvar och kolla iallafall, sen om de inte är nått kan jag lugna mig.
Men vifta inte bort mig bara och prata till mig som om jag är idiot.
Jag har provat olja i välligen de hjälper inte, jag har provat ge henne messmör och hon får jätte ont i magen av de, ska jag behöva ge henne de ändå?
De är precis de svar jag får från BVC, de är bara fortsätta....
Men skriker hon hysteriskt av messmör och drar ihop benen mot magen ska jag behöva plåga henne med de ändå?

Kommentarer
Postat av: Madde

Har kommit in här några gånger. Nu läste jag att din tjej har problem med magen, hur gammal är hon?



Min Lucas fick så där när han var tre månader. Då sa dom på BVC att han hade mjölkallergi, vilket jag inte alls trodde på. Men vi började ge mjölkfri mat. Han var fortfarande hård i magen så vi ringde på barn och dom hjälpte oss direkt! Han fick lavemang och några droppar medicin varje dag. I ca en månad höll vi på så och efter det blev det bra. Nu äter han mjölk och inga mediciner, ville bara ge dig råd för jag vet hur jobbigt det är när ens hjärta mår så dåligt!

2008-09-23 @ 21:15:07
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!