-Brevvän-

2009-04-18 @ 09:57:13
Hur länge sen var de inte man hade en brevvän?
och ännu mindre skrev ett brev senast?
Oj jag kan inte minnas senast jag skrev ett vänskapligt brev till en kompis.
Nu är de ju mejl och sms som gäller, kul de också, men brev är nått specielt.

Igår satte jag mig ner i soffan under en filt med en stor apelsinkrokant framför mig och block och penna i handen.
Jag satte mig och skrev ett brev till min älskade Rebecca.
Men de är ju så grymt svårt å komma på va man ska skriva när man pratar i telefon 4ggr per dag.
Men så satte jag mig och lyssnade på Flipsydes nya låt "when it was good" och då vart de så självklart vad jag ville att hon skulle veta.

De står i brevet som hon sen får läsa ;)

Jonna har nu blivit så stor att hon både ställer sig upp mot saker och sätter sig ner sakta men säkert.
Liten har blivit stor!
Jag tror inte de är länge kvar till hon går nu.
Hon tar ju ett steg mellan soffan och bordet redan.
Nu känner jag hur viktigt de är med en kamera.

Igår fick jag kläningen jag köpte på tradera ( tradera nörd ja vet)
Den var helt perfelt på henne.
Kunde inte ha hittaten bättre kläning ju


Dock så satt den precis på henne nu så de är ingen kläninge hon kan växa i tyvärr...ändå var de en strl 86-92
men liten som ni säkert fattat.

Idag blir de å rensa i förådet då vi har massa saker som ska in dit, julgrejerna står fortfarande i Jonnas rum och dammar.
Så nu ska vi rensa så jag kan ta mig i kragen och på allvar hitta ett skåp in i hennes rum.

länka gärna till hemsidor med fina barnmöbler om ni vet nån för jag är black på de.


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jodu,det kommer,ska bara bli klar först :)

Har fortfarande orange i mitt hår vilket jag INTE gillar!Så nu ska det bort,sen äre klart! :)

Vad gör ni i helgen då?



Fin klänning förresten!

2009-04-18 @ 11:09:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Tack så mycket.Jag älskar att göra om och inreda,det är nog bland det bästa jag vet!:)

Vilken möbel i Lucas rum menade du?Hyllan vi hade på väggen eller "hyllan" med hål i?:)



Fin klänning!:)

2009-04-18 @ 11:46:33
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Det var riktigt fin.Tycker det är lite synd att det inte finns lika mycket kläder till pojkar.:(



Den är från IKEA.Expedit heter den.Jag tror den kosta 479,så det var ju inte dyr heller!:)Fast allt vi har är ju från IKEA.:)

2009-04-18 @ 12:03:45
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jadu..Inget speciellt.Ska strax en sväng på Coop och bunkra upp med lite godis ikväll.Ante ska på party så jag och lillgumman ska mysa :)

2009-04-18 @ 13:29:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!