-De var på tiden-

2009-04-22 @ 22:03:50
Nu så tog jag äntligen tag i de, som jag skutit på de alltså...
Men på kvällen när lillan gått i säng är jag oftast så trött att jag tänker jag gör de imorgon.
Men inte ikväll
Idag tog jag äntligen tag i de och tvättade och diskade av alla jonnas leksaker.
Hon färdas ju me allt i munnen som ett normalt barn,
och hur hygieniskt är de efter ett tag?

Så nu hoppas ja bara att alla dom mjuka leksakerna hinner torka tills imorgon.
Men oj så skönt de känns å få de gjort iaf.
Jag till och med tvättade leksakslådan där alla dom smutsiga äckliga bakterierna bor.
Ja tänkte va e vittsen me å få rena leksaker om dom ändå ska ner i en skitig låda?

Idag har vart en lugn dag, Carin kom hit och vi åt korv och mackisar tillsammans.
Idag fick jag även lite ensamtid *kors i taket* 
Jonna fick följa med Lm och Carin ut på lång tur med hundarna.
Så jag fick vara helt ensamen hemma.
De är hur underbart som helst.
Men efter en stund vart ja lite rastlös men ja tvingade mig själv å bara njuta av lugnet med en isglass i handen =)
Imorgon ska ja å sprätta min sista hundring på stan,
Eftersom vi ändå får pengar igen på fredag så tänkte ja att vi kunde fara en sväng på stan imorgon och bara vara...=)

Nu väntar jag på min kvällsteraphi med Rebecca sen sängen =)

Kommentarer
Postat av: Berecca

förlåt att jag inte ringde ikväll :( när jag hade pluggat klart så kände jag att det var nått som fattades, å det var ju att prata med dig så klart! jag ringer imorgon på morgonprommisen vid 11, det är studiedag eller nått på skolan så jag tror inte att jag har några lektioner då :) hoppas du sover gott, vi får skvallra dubbelt imorgon då =) puss å go på dig gumman min =)

2009-04-22 @ 23:40:26
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, nu går det undan för henne!

Mjoo... hon ljudar himla mkt, men jag vet inte om hon säger ngt ord än, ibland ljudar hon ju mamma och pappa, dä, titta osv, men jag tror inte att hon vet vad det betyder.

Jonna då? Säger hon ngt än?

2009-04-23 @ 08:55:14
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!