-Jobbigast hitils-

2009-04-29 @ 08:02:09
Lillan somnade just före halv 8 igår kväll, underbart tänkte jag nu får jag nånting gjort här hemma samt att jag kan se DH i lugn och ro,
Absolut, jag gick en hela massa gjort här hemma och jag fick kolla DH i lugn och ro,
Kl 23 gick jag och la mig som vanligt.
Jag han inte enns lägga mig så vakna hon.
Happ...en flaska och hon sov....2minuter.....
så höll hon på tills kl 12 ( kl 00 ) då jag ringde Lm och strssade han på jobbet...fortsatte ta hant och försöka söva lillan....ingenting hjälpte.
Jag provade:

*Släcka fönsterlampan om de vart för ljust
*tända fönsterlampan om de vart för mörkt
*drog för persiennerna
*Gav en flaska
*Vaggade
*Sjöng
*la henne i våran säng

Ja alltså jag provade allt jag bara kom på.
Kl 01 ringer jag Lm igen och nu e jag väldigt upprörd då jag är trött som aldrig förr.
Just efter 2 kom han hem och då låg hon i våran säng och jag var så trött att jag var sekunder ifrån att bryta ihop.
5minuters sövande och hon sov!
Kl 06 vakna hon igen och ville inte somna om, så jag sparkade lite på Lm och han klav upp och sövde om henne (!!!!!)
07,10 sen ville hon upp för morgonen, En extremt trött mamma var de som klev upp.....

Kommentarer
Postat av: mamma till 2

Hej

När min äldsta dotter var 15 månader fick hon diarre som aldrig ville sluta.Hon utreddes och man kunde inte se att hon blivit allergisk mot något(barnmott i piteå)Men vi skulle hålla henne helt mjölkfri i några månader för att sedan övergå till laktosfri sendan till låglaktos osv.Ett år senare åt hon vanlig kost igen och har aldrig haft problem sedan (5 år sedan)Barns magar kan ex efter en magsjuka blir känsliga mot laktos och mjöksocker och behöva få vila från det.Jonna kanske bara behöver få vila från mjölken,Det finns ju så mycket annat man kan ersätta med, ex vi fick ersätta välling med proviva. Jag tror allt löser sig ha bara lite tålamod. jonnas nätter blir bättre med tiden så även era:)

Lycka till...



Om läkaren finns kvar på barnmott så kan jag verkligen rekommendera Hanna Viklund

2009-04-29 @ 08:54:50
Postat av: Emmeli

Jag vet.Jag bara älskar dom!Hoppas du blivit lite piggare nu!

2009-04-29 @ 14:37:06
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!