-Knäckt-

2009-04-19 @ 08:19:29
Natten har vart hemsk,
Jonna har sovit normalt men jag har vaknat hela tiden och drömt en massa mardrömmar.
Tror de var beskedet igår som knäckte mig.
Inte för att jag umgåtts me han på flera år, men vi hade ändå de bandet att han var min gudfar.

Jag är så glad att jag har så underbara vänner som förstår och stöttar mig.
De är inte okej å få ett döds besked i en blogg....


Jag ska väcka upp Lm snart så jag får lägga mig och vila en stund, jag går som i dvala känns de som.
Hoppas på en bättre dag än natt.

Kommentarer
Postat av: sussi

De inte ok att skriva ut dödsfall innan de berörda är meddelande.. Hoppas dagen blir bättre..

2009-04-20 @ 07:43:56
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Låderna till är också från IKEA.Dröna heter dom.Dom finns i Rosa,turkos och svarta.Tror dom kostade 39kr/st.

Hur är det med dig då?

2009-04-20 @ 11:34:27
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!