-Lekhumör-

2009-04-27 @ 18:36:44
Trotts att jag är så trött att ögonen håller sloknar har jag ändå suttit större delen av dagen på golvet och lekt med min älskade dotter.
Så idag insåg jag också att alla hennes leksaker är totalt ointresanta för henne.
Hon har 2-3 leksaker som hon leker med så att säga resten skiter hon i, dax att uppdatera lite kanske.
Så jag gick in på blocket och hittade ett leksaks bord.
Tur som jag har kostade de enbart 150kr och fanns här ute på djupviken till och med!
Ja mena va e odsen för de?
Så ja sparkade iväg Lm att fara och hämta de så nu sitter jag och min lilla älskling på golvet än en gång och leker för fullt med hennes nya leksaksbord!
dock ingen kamera än men de kommer inom kort hoppas jag.

Sen har jag två balklänningar tillsalu om nån är intreserade!
hör av så finns de kort på ena iaf.
dom kommer ut på blocket sen också när jag fått kort på den andra.

Kommentarer
Postat av: anki

2 balklänningar? Gav jag bort den röda? Hjälp mig, min alzaimers light spökar igen.

2009-04-30 @ 23:11:04
URL: http://bluerosewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!