-Mitt nyttiga liv-

2009-04-29 @ 20:49:45
Nu börjar mitt nyttiga liv.
De enda onyttiga jag ätit på hela dagen är en isglass.
Sen vart de kyckling, matvete med stekta grönsaker och Lms berömda tomatsås till middag.
De känndes viserligen lite konstigt å äta nyttigt då man inte är van.
Så klart var de stekt i olivolja.
Mätt vart man då iaf, de gick ju faktiskt å äta till och med.

Till kvällsfika blir de nå frukt och ett glas Isvatten.
Imorgon blir de träna Pilates då ja inte tagit mig till step in på ett tag nu (dumma mig ja vet)

Morgondagens planer annars blir nog en snabbis till stan då ja måste ha ett linne på Cubus.
Tänkte vara modig och köpa ett i färg *oooo*
För er som känner mig vet ni att köper ja en tröja som är annat än svart, vit, bege, brun är de tufft för att vara jag.
Jag är nog lite tråkig färgmässigt ja vet.
Jag får gå en kurs hoss dig Rebecca i hur man välkommnar lite färg in i garderoben ;)

Ikväll är de Greys kl 21 och sen blir de min nattliga teraphi med Rebecca hoppas jag,
Vad skulle jag göra utan den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!