-Nojjiga hund-

2009-04-30 @ 09:14:23
Jag vaknade inatt av att Bean gick omkring i lägenheten och morrade och skällde.
Jag sa åt han gång på gång men han lyssnade inte.
Tur att Lm var hemma annars hade nog nojjiga lilla jag låst in mig i sovrummet med en brödkniv eller nått.
När jag äntligen fått han att komma upp i sängen iaf låg han och kollade mot ytterdörren och morrade, från Jonnas säng hör jag asgarv!
Hon ligger och har sviin kul åt Bean i sömnen haha så himmla söt unge alltså.

Imorse sen när jag gick morgonen me Bean såg jag att de har vart en kattjävel utanför dörren våran och rivit söder soppåsen jag la ut igår kväll...Morr...fan va ja hatar alla dessa jävla utekatter!

Dagens planer lyder:
*stan och betala step in räkningen och Beans Op räkning
*kanske fynda mig ett linne i en färg för en gångs skull
*hem och damsuga av soffan som mer nu ser ut som en sandlåda
*Vegitarisk middag hoss Carin och Claus

Kommentarer
Postat av: Berecca

haha fan va rädd jag skulle ha blivit, han kanske såg spöken ju! :P

2009-04-30 @ 23:36:03
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!