-Seg morgon-

2009-04-23 @ 10:51:21
Morgon min började halv 8 då Jonna stod upp som vanligt i sängen med sitt underbare leende.
Kan man annat än bli glad av de?
Upp, byta en blöja, frukost och The voise på Tv så klart.
Efter en lite dispyt med Lm klev han upp samtidigt som oss, de var faktistk rätt mysigt å ha han uppe samtidigt, de gjorde morgonen lättare på nått sätt.

Sen har vi lekt och busat me Lillan hela morgonen lång, när Lm sövde henne somnade jag på soffan en timma.

Idag blir de på stan me svärmor och Lillan, om Lm följer är ännu oklart.
Annars stannar han hemma och vilar i lugn och ro.

Sen ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer och sker, Lm vill säkert grilla idag igen då vi har så fint väder.
Sen hade jag villjat se film eller nått å bara mysa me massa onyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!