-Svart...tomt...-

2009-04-18 @ 20:46:38
Satte mig nyss och som alltid har jag en lista med bloggar jag går ingenom.
När jag kommer till syrrans blogg och börjar läsa den slår de ner på mig som en bomb.

Min gudfar Åke har gått bort idag.
Arg är jag måste jag få säga.
ingen har ringt mig och medelat detta utan jag får reda på de i en blogg!

Jag hade viserligen inte träffat han på jätte många år, men han har alltid haft en plats i mitt hjärta och nu plötsligt känns de så tomt.

Han var en man med hjärta av Guld.
En helt enkelt undebar man.

Han kommer evigt vara saknad

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Nej vad hemskt..Jag beklagar!

Trist även att få reda på det genom blogg..

Det är INTE ok!

2009-04-18 @ 21:18:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Berecca

Beklagar gumman! men jag vet att du klarar dig genom allt! du är den starkaste människa jag känner!



Jag Älskar Dig! puss å go!

2009-04-18 @ 23:28:27
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!