-Trött-

2009-04-24 @ 14:14:54
Är de bara jag som blir helt färdig efter en dag på stan?
Ännu värre är de ju när de är smockat me folk också.
men ja fick då iaf mina ärenden gjorda.
Allt utom telefon samtalen är gjorda nu.
Ja får ta tag och ringa på måndag istället.

Ikväll blir de å grilla, trotts sur vädret ute gör vi de bästa och myser framför en öppen eld me go mat.
Hade vart gott me ett glas vin dock...men de kommer senare nångång.

Kläder är då inhandlade iaf
2par Jeans till Lm.
1par Jean till mig
1par shorts till mig
1 tröja till mig
1villevalla skarf till Jonna i samma färger som mössan hennes
1boddy (rosa randig me en blomma på sidan)

Sen hittade ja en ny parfym som ja dock inte köpte men som blir mitt nästa projekt då den luktade helt underbart.
Bruno Banani, vet inte vilken av dom alla hundra men Oj så underbart den luktade.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag håller med.Jag är helt slut just nu,och det är extra jobbigt då det är miljontals personer på stan också!

2009-04-24 @ 15:25:35
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag ska självklart ha kvar min blonda färg,då det känns onödigt att färga tillbaka.Nu är löshåret borta och hårfärgen fin!Så nu känner jag mig redan sommarfräsch!

2009-04-24 @ 17:37:04
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!