-Ursäkta de långa inlägget-

2009-04-20 @ 21:19:58
Oj alltså vad jag har saker å berätta...hehe
Började igår kväll då Patrik (Ligge) kom förbi och skulle hjälpa oss omformatera datorn och sätta in ett msn igen, eftersom klant jag lyckades ta bort msn helt så vi fick inte in de på datorn igen.
Dom ville lägga in vista men datorn ville anorlunda.
Så dom höll på bråka med den hela dagen/kvällen lång.
När dom trodde dom fått allt å funka visade de sig imorse att så inte var fallet.
När jag skulle slå på datorn imorse kom de fram en text nånting.....press ctrl + alt + del to restart
så jag tryckte de och texten återkom hela tiden.
När jag väckte upp Lm och berättade de fick jag fnatt och flög (ordagrant) upp ur sängen och satte sig vid datorn, Till och med innan han fått sin morgon cigg.

Efter en massa samtal överalt lyckades han iaf till slut ta sig in i datorn som ni märker men problemet kommer återstå imorgon när jag ska slå på den igen.
Så Imorgon kommer Ligge hit igen och mobaliserar sig vid datorn.

stan iaf idag då. Jag köpte den sötaste lilla villervalla mössan åt jonna, hon ser ut som en liten sockerbit i den.
Sen gick vi på Clas Ohlssons och köpte en gåvagn åt henne samt en mjuk hjälm på barnenshus som inte var populär alls.
Tyckte de var så häftigt när vi va på barnenshus såg vi massa leksaker med märket, OBH Nordica,
De är ju ett köksmärke mest.
Dom hade plast spis, hårtorkar de mesta med just märket OBH Nordica hehe ja vart lite paff när ja såg de.

När vi kom hem hoppade Lm i duchen då han var nyklippt och hade en massa små hår stickandes i nacken, jag satte ihop vagnen och ställde henne vid den.
Hon fattade direkt vad hon skulle göra och promenixade iväg med den, lite ostabil och nervös men de gick ändå rätt okej.
Sen tog vi bort dunken med vatten vi satt i den och satte....Bean där hehe
Oj vad jag önskade vi hade en kamera då, de såg så sött ut när hon gick och puttade han i vagnen där,
Men efter en stund lessnade han på förnedringen och hoppade bort, vilket resulterade i att vagnen välte och Jonna ramlade.
Hon gjorde ju inte sig illa men hon vart rädd ändå och ville inte gå med den nå mer sen.
Så vi gör ett nytt försök imorgon.

Idag var jag även och fyndade på Coop.
Dom hade sviiin billiga Jordgubbar där, 10kr asken max 2 per hushåll....
Så vi köpte 4st så klart.
Så efterätten idag vart spanska Jordgubbar och grädde,
hur sommrigt är inte de?

Nu sover hon iaf och jag har precis pratat en snabbis med Linda ( Lindah och Isabelle) på msn,
Oj vad jag saknar min lilla BB kompis Isabelle nu, dom där knubbiga små kinderna och dom där förtrollande blåa ögonen.
Hon hade lagt upp bilder på pixbox som jag nu ska njuta av och se med en daim i andra handen =)

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Usch vad jobbigt det är när datorn krånglar!!!

Jag skulle inte klara mig en dag utan internet!



Ja, alla de samtalen har hänt, faktum är att jag tom har frågat 2 olika tjejer som varit höggravida om inte de var sugen på barn snart!

Det är u så svårt att se på vissa om de är gravida eller bara tjocka ju! =)

2009-04-20 @ 21:49:13
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: sussi

De inte alls sommrigt med inporterade jordgubbar..Du fundera inte på varför de ser så fina och blanka ut. Hemligheten är de är bestrålade..Jupps..Med radioaktiv.. VARFÖR sätter man Fucking Vista på en dator? Nä de ska vara xp .. :)

2009-04-20 @ 22:40:15
Postat av: Berecca

åååhh så underbart med jordgubbar! avis jag ringer på väg till skolan imorgon =) puss på dig gumman!

2009-04-21 @ 00:09:44
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: sussi

hur går de med jonna nu då? eksemet osv? Lillstumpan där..

2009-04-21 @ 11:12:43
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!