-Varför?-

2009-04-27 @ 08:04:20

Jonna somnade direkt igår kväll, hon fick en flaska välling och då somnade hon me flaskan i munnen.
Sötbarn!
När jag sen gick och la mig kl 23 sov hon än, men så klart han ja inte mer än lägga mig ocg öppna min tråkiga bok så vaknade hon.
ja sövde om och hon somnade.

......

5sövningar senare och två flaskor senare gav ja upp mitt bokläsande och släckte, men inte hjälpte de.
Nå vaknade hon ändå.
Vad är de för fel!!!!!
Urs va trött och frustrerad jag var igår kväll....

07,15 vaknade hon sen och jag var en väldigt trött mamma....
Nu har jag en väldigt trött dotter som gnäller och säger titta i famnen!

Ha en bra dag i solen alla nu!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vad jobbigt du.:(Jag hoppas verkligen det går över snart,för din skull.

2009-04-27 @ 08:22:20
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: sussi

Har ni mörkläggnings gardiner i ert rum? tänkte om de för ljust för henne.

2009-04-27 @ 10:18:38
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jo han är verkligen en klippa.Men han är ganska morgonpigg också,till skillnad från mig :)

Du får sparka upp karln din någon morgon så du bara får sova,sova,sova!



Verkar som ni haft en jobbig natt och jag förstår att du är trött.Hoppas det ger med sig snart.

Kram

2009-04-27 @ 11:25:17
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

jag förstår att du blir trött. Jonna verkar ju ha haft sina sovrutiner på sne länge. Jobbigt det där. Lilja som i 9 månader sovit perfekt, hela nätter. Har nu börjat vakna då o då. Hon är ledsen och skriker. Antingen ska man stå hängd över hennes säng och stryka på henne, eller så vill hon komma upp och sova i famnen. Hon är väldigt närhetstörstande. Väldigt jobbigt då vi inte är van att hon är vaken på nätterna. =) Barn kan få en separationsångest när de inser att de inte sitter ihop med mammma. När de börjar förstå att de är en egen person. Kanske är något sånt som spökar för våra små liv. Vi får helt enkelt bara vara nära och hoppas att det går över snart.

Sover hon i erat rum? Det kanske skulle fungera bättre om hon flyttar ut, OM det är så att hon störs av er.. Men det kan leda till separationsångest från din sida =)

Lycka till!

2009-04-27 @ 12:06:55
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

OJ, det blev ju en hel novell det där =)

2009-04-27 @ 12:07:38
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!