-är jag bara nojjig eller?-

2009-08-27 @ 16:16:01
Satt just och kollade runt på internett trotts att jag ingentligen inte årkar,
jonna sover och vips hamnade jag på en sida jag tror alla pratar om just nu,
Nämligen symtom om svininfluensan!

Här är symtomerna:

*Plötslig feber
*Luftvägs problem som snuva och hosta
*ont i kroppen
*Trötthet
*Vissa får även diare
*huvudvärk
*frossa


är jag bara nojjig nu eller stämmer 5 av 7 in på jonna just nu?
Plötslig feber
Snuva och hosta
Ont i kroppen
trötthet
frossa

Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De symptomen stämmer också in på en vanlig förkylning.

2009-08-27 @ 17:24:43
Postat av: Jennie och Norah

Precis,håller med ovanstående,det låter som en hederlig,vanlig förkylning!

2009-08-27 @ 19:50:13
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: lena

kan lika väl vara vanliga influensanmen jag skulle regommendera er ta vaccinet sen eftersom det varkar som om ni ganaka ofta blir krassliga och jonna så liten.

2009-08-28 @ 17:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!