-Dop dagen-

2009-08-23 @ 21:29:43
Idag är Jonnas dop dag.
De är väll då man ska fira, och tända dopljuset eller nått sånt.

Själv glömde jag helt bort att de var idag, ändå hade jag skrivit upp de i kalendern så jag inte skulle glöma bort de.
Men men...sånt hände väll....minns ni era barns dop dag?

idag vart de en sväng till lule och fira Jossefin som fylt 1år tidigare i Augusti.
de vart massa gott fika, en hel del snack och en massa gott fika och lek för Jonna.
Oj så kul å få se hon leka så där med alla kusinerna!
Synd att vi inte bor närmare så skulle dom kunna leka oftare.

Sen vart de middag hoss farmor och farfar, farfar har ju saknat lillan så mycket nu när dom vart utomlans, och sen for han till Umeå för å plugga och igår var dom på surströmings fest i skellefteå.
Dom har bara vart å ränt nu sen dom kom hem från Grekland, heheh

Jag som hoppades på att Jonna skulle somna i tid ikväll så mamma skulle få nått gjort här hemma, fick mig en känga när hon somnade kl 21,15.
Suck...jaja alla kvällar kan ju inte vara bara säg....imorgon blir de stan och shopa lite som alltid!
jag har spanat in en massa kläder på Gina jag nu bara måste prova ut!

ne nu måste jag gå och ta hand om berget inne i köket....tyvärr minskar inte disken av sig själv....var lycklig ni som har diskmaskin säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: sussi

Sonens dopdag kommer jag i håg eftersom vi gifte os..Men dottra minns jag inteskäms

2009-08-23 @ 22:02:53
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: sussi

Sonens dopdag kommer jag i håg eftersom vi gifte os..Men dottra minns jag inteskäms



kikade i hennes bok 22/8 -09 :)

2009-08-23 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!