-En feberfri Jonna och en febrig mamma-

2009-08-28 @ 17:02:00
idag vart de och inhandla en febertemometer,
Än så länge har vi bara fått gissa oss fram men nu äntligen har vi en,
Vi köpte en så där man tar i pannan, den är lite roligare än en vanlig man tar i munnen.
Tänkte först köpa en tutt termometer, men kan ni se Lm ligga där med feber och en tutte som termometer i munnen?
haha ja de skulle nästan va värt å köpa en =)

Iaf när vi kom hem så tog vi tempen på oss alla, Lm var varmast men tack och lov feberfri hela bunten.

Nu på kvällen började jag känna mig varm och Jonna grinig.
Så då åkte den fram igen.
36,5 Jonna och 38,5 jag!
Happ....Jonna är feberfri men inte mamma.
tack och lov är de inte mycket feber men ändå, när ska detta helvete ta slut?

Ivilket fall som helst blir de Ikea imorgon om nu inte jonna blir värre.
ikea ställer jag inte in för lite feber inte...glöm de!

 Nu är de dax för middag för min älskling, synd bara att man inte själv har specielt mycket till matlust.....

Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Hoppas ni blir friska och pigga snart. Jobbigt med feber juh..

Smakade just av min "gryta", yumm yumm kan jag lova.. Synd bara att njuta av maten alldeles själv..

2009-08-28 @ 17:09:37
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

Larne jobbar, men Lilja vaknade precis när maten var klar =)

Du/ni är så välkommna, när ni är frisk! =)

2009-08-28 @ 17:48:45
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!