-Går-

2009-08-31 @ 20:48:43
Nu går de snabbt här alltså!
Från att bara för nån dag sen vara feg och bara gå några steg till att idag springa runt hoss farmor och farfar som aldrig förr!

Arg blir hon också om man tar upp henne när hon går, nu har hon lärt sig de och ska inte sluta alls!
De är värkligen så man får tårar i ögonen när man ser henne trippa omkring, Liten är ju så stor nu!

Imorgon är de allvar på dagis!
Nu är inskolnignen över och de är 5timmar tis-torsdag som gäller!
8:45-13:45

så kanske man ska skuta upp berget med disk en dag till och bara snora ifred i soffan ikväll....
Hostan ger då bane mig inte med sig alls!
Känns som jag har en hel slem fabrik i halsen som bara producerar mer och mer!
Härlig beskrivning va? hehe

Nu har väll även Lm börjat känna sig krasslig så nu är de bara en tidsfråga innan han också är däckad tyvärr.

Snart ringer min älskade syster från jobbet och surrar en stund, eller en stund blir de väll aldrig tiden bara springer iväg när vi pratar.
De är värkligen underbart å ha så bra kontakt med mina syskon som jag har!
Dom är värkligen allt för mig och Jonna!
älskar er! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe jo, man börjar bli en aning rund och less :P



Tack så mycket!



Hoppas allt är bra med er också!:)

2009-09-01 @ 10:01:39
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!