-har man underbara grannar eller vad-

2009-08-25 @ 13:04:52

Igår kväll gick jag ut och väntade på farmor och farfar som skulle komma och äta middag med oss, då kommer grannen hem nedanför oss.
Han ropar att dom har nå presenter till oss, dom skulle bara byta blöja så skulle dom komma up.

Nån minut senare kom dom förbi med 3 paket åt oss, som tack för att vi var kattvackt åt Molly för en stund sen.
Men de är ju bara kul å kunna hjälpa sina grannar inte skulle dom behöva komma med presenter!
Men snäll som man är tar man emot presenterna och tackar så mycket!
1pack cigg
1pack kaffe
1 bröllops tidning.

haha så himmal söta dom är alltså!
Vi ska alltså sitta ute på balkongen och dricka kaffe, röka och planera vårat bröllop tyckte dom =)
Har man underbara grannar eller vad?

Senare bjöds de på kinamat och som vanligt vart de friterad kyckling och ris för min de, jag är nog lite feg för att prova nått nytt om man inte skulle tycka om de.

Dagis idag igen då kl 9 - 12
Hon hade sovit där 45min och ätit som en liten häst, tack och lov för de!

Igår hämtade vi äntligen ut nya bil barnstolen också.
Vi hyr ju genom IF så nu fick vi nr 2.
men oj vad spaceigt de är de där alltså!
De är stöd som ska ner på golvet, en båge som håller i själva stolen och så är den höj och sänk bar!
ojojoj alltså, men kommer den från ett försäkringbolag borde den vara säker eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!