-HOST HOST HOST-

2009-08-30 @ 21:14:44
jag hostar nu så jag tror lungorna snart kommer upp!
De är riktigt torrhosta som gör så förbannat ont (ursäkta uttrycket)
feberfri tack och lov är vi alla nu men de är just den där hostan jag inte blir av med!

Idag har vart en seg dag, jag har gått i dvala större delen av dagen och gäspat!
Tog en Power nap just före middan men inte vart de bättre med de....tvärt om så vart jag nästan tröttare.

Nu ska jag krypa ner under en filt i soffan och kolla sista delen av sagan om ringen med min älskling innan de blir dax att göra ett ryck här hemma med å hänga tvätt, diska och gå ut i förådet med nå saker!


Kommentarer
Postat av: Berecca

Men gumman då! är du inte frisk än?! hur ska vi nu lösa det här då? :(

Puss på dig!

2009-08-31 @ 12:40:03
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!