-inte en sån här natt till-

2009-08-29 @ 19:58:26
Efter en lååång och kämpig natt med en hund som hade dåligt i magen och en unge som var otroligt lätt väckt klev vi upp kvart i 8.
Ögonen i kors av trötthet kämpade jag mig upp och gjorde morgon med Jonna.
farfar kom just efter morgonflaska och hämtade henne då vi hade planer på Ikea idag!

kom iväg lite senare än väntat men vi kom iaf fram!

Vädret var kanske inte de bästa men tur att man var inne störe dela av tiden då, Ikea är värkligen min dröm butik!
släpp lös mig där med ett kreditkort och du ser mig aldrig mer!

kanske var de bra att vi inte hade mycket pengar å spendera där idag då!
men vi kom iaf hem med de vi skulle, och kanske lite mer men vad räknar man med när man är på Ikea herregud!

Planen var iaf å köpa en barnstol åt Jonna så hon har hoss farmor och farfar,
Hittade en vit (vanlig Ikea stol) men vars är benen till den?
Hmm....
hittade en som jobbade där och frågade!
De fanns inga på lagret och han såg ut som ett frågetecken...vem snor ben till en barnstol?
jaja...vi hittade iaf ben till en röd stol, de enda då som skulle skilja var att färgen på tassarna nere var röda istället för vita,
men tydligen fick man inte göra så, Nopp...vita tassar till vit stol, och röda tassar till en röd stol!
de var omöjligt å kombinera dom...konstigt tyckte då jag men orka bråka om de så de vart en röd stol istället.

När jag var hoss Sandra och Lovis nu senast fick jag insperation om badrummet från henne, så förlåt mig sandra men jag vart tvungen å härma dig!
Nöjd vart jag då till tusen!



inte samma wallies men tanken var den samma!

Kvarvarande Wallies hamnade på min omöjliga vägg i hallen!
Även den vart jag super nöjd med, nu ska jag bara hitta en ram med flera kort i och hämga upp brevid är tanken!



Sen så klart kan man inte fara till Happaranda utan att gå in på Candy World!
snacka om att jag vart som ett barn i en godisbutik!
Hihi....

På hemvägen stannade vi i kalix och tog en kop kaffe hoss min älskade vän Annelie!
Jag blir alltid så glad och varm i kroppen när jag fått träffa henne!
Hon är värkligen en så där vän man är rädd om på alla plan!
Nu kämpar både jag och Lm me å få henne och flytta till Piteå, Oj så kul vi skulle ha!
jonna
är ju redan bort gift med hennes son Kyan så dom måste ju få lära känna varandra innan, heheh

Jonna sover sött nu iaf efter allt bus med farmor och farfar!
Dom måste värkligen ha tagit musten ur henne för hon somnade utan problem just efter kl 19.

Kul att dom får spendera lite kvalitetstid med henne på tur man hand!
Skönt var de för oss också å kunna gå i lugn och ro på Ikea, men vi valde nog fel dag å fara...Löning och lördag..Hmm...ja ni kan tänka er, utplockat och massor av folk!

Slänger in en bild på Jonna och pappa som myser i soffan som avslutning!



Se bortanför tvätthögen i bakrunden och konsentrera er på hur underbart lyckligt lottad jag igentligen är som har en sån underbar familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!