-jag gör sånt där jag hatar att andra gör!-

2009-08-24 @ 09:27:46

Igår kväll när jag då skulle ge mig på berget med disk insåg jag att jag är precis en sån där som jag hatar att andra är!
Jag tar ett nytt glas för allt jag ska dricka, dricker jag ett glas vatten och glömer de i V-rummet, och så ska jag gå in i köket å göra nått måste jag bara ta ett nytt glas vatten.
Jag hatar folk som jag alltså!
så ni kan ju tänka er att de var 90%glas i disken igår.
Jag måste ta och skärpa till mig.

Igår kväll hade jag en värklighets dröm igen!
Jag hatar värkligen när de händer för jag blir så paff varje gång.
jag for ju och åt middag hoss carin och claus igår kväll,
På vägen dit säger hon i bilen
-De är på väg en till kusin till Jonna nu, Kristina (Lms danska syster) ska ha en liten en igen.
Jag bara gapade....
-men precis de drömde jag ju inatt! urs va läskigt

har ni också vart me om såna där drömmar som sen slår in!?


Kommentarer
Postat av: Emmeli

När jag diskar diskmansiken så har 90% av disken glas.så jag är precis som du!:)

2009-08-24 @ 09:44:23
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: sussi

allt för ofta..Men oftast inte glädjeämnen utan sjukdom och död

2009-08-24 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!