-Orginalare-

2009-08-22 @ 20:45:07
Jonna gjorde en orginalare idag vid middan!
Jag satt och matade henne och som alltid när hon äter blir hon jätte busig och fäcktar med armarna hej vilt!
De har inte hänt bara en gång att hon slår ut en hel sked med mat över bordet, mamma och sig sjäv.
Men idag gjorde hon nått helt nytt faktiskt.

Hon tog hela munnen full med mat, blåste upp kinderna och sprutade ut all mat!
Jag lovar de stod som en fontän ur munnen på henne, så klart hamnade 90% av allt på mamma, I ansiktet, på kläderna, till och med sockarna vart skitiga!
När jag då sen titta på henne (full i mat) och drog en djup suck och frågade henne
-Var de där nödvändigt?
Så titta hon på mig och sken upp som en sol!
inte kan man ju bli arg då!
Så jag torkade av mig och gav henne en bamse puss och så fortsatte vi äta!

Hennes nya ljud nu också när hon ska sövas är ju bara för underbart!
då lägger man henne i knät och ska ge henne en flaska, då ler hon de största leendet nånsin och så börjar hon:
-Gogel gogel gogel....
Alltså riktig bebis joller är de, då om nånting kan man inte låta bli och le och pussa på henne, hon vet de så klart kromar hon sig som aldrig förr då!
Heheh,

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar detta lilla barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!