-Ryggen igen då-

2009-08-21 @ 10:40:12
Jag har nog beklagat mig en hel del i bloggen här ang min rygg, så här är de.

När jag var gravid i v 24 kom foglossningarna, som alltid blev dom bara värre med tiden men de enda jag såg framemot var att dom då skulle försvinna i samma veva som Jonna skulle komma.
så vart nu inte fallet....
Ända sen dess har jag fruktansvärda smärtor i svanskotan som vägrar ge med sig, de ena jag gör är att äta smärtstillande som en tok för att ibland årka stå på bena.
Om Vårdcentralen kan göra nått tvivlar jag på, de enda dom säkert säger är att de kommer gå över...men jag har haft de här nu i över 1år.
Visa dagar är värre än andra konstigt nog.

Idag är en hemsk dag för min rygg....tack och lov fick jag iaf sovmorgon imorse då Lm tog Jonna till dagis.
Kl 12 ska hon hämtas igen och innan dess har vi massor å göra här hemma.

På söndag blir de 1års kalas för Kusin Jossefin i luleå.
present inhandlades igår, så nu ser jag bara framemot å få träffa mina älskade syskon igen.
De är allt för sällan vi träffas nu känns de som.

jag hade ett låååångt samtal med Fia igår kväll, vi kom fram till att jag nu msåte ta mig till lule å gå på stan med henne och kolla in alla barnkläder som finns där.
Så de blir väll å hyra in Carin som barnvakt nån gång och så dra till lule och shopa lös där!
ska ändå in på en bröllopsbutik dom har där och prova ut min perfekta klänning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vc kan inte göra något utan du måste uppska en sjukgymnast. Annars kommer du tillsut att ha ont i kroppen av smärtstillande tro mig jag har ju själv gjort alla volter (Foglossningar från v 12 med bägge sen min ryggskada)

Mitt råd är kontakta Tomas Ekström (Jag ska dit nästa vecka) Med tanken på att Fia emd har ryggproblem.

Han om någon kan säga vad du ska göra eller inte göra och ev utreda. Kostar ju som vanligt läkarbesök



http://www.ekstromssmartklinik.com/index.html

2009-08-21 @ 21:19:00
Postat av: sussi

De var jag som var anonym nyss hahaha

2009-08-21 @ 21:20:13
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!