-Tar dagen som den kommer-

2009-08-22 @ 16:26:33
vaknade kl 6,45 av Jonnas ljuva stäma!
happ...bara kliva upp då,

Mådde jätte konstigt igår, satt och kollade tv när jag plötsligt vart jätte yr och höll på kräkas, jag vart svag i hela kroppen, darrig och kallsvettig, nån som vet?

vaknade imorse då och kände mig illamående fortfarande, bara jag nu inte håller på dra på mig nån magsjuka eller nått...

Jag kan ju medela att morgonen är den värsta stunden på hela dagen för mig, jag är seg, trött och fruktansvärt lätt retlig!
Så varje morgon sitter jonna och leker snällt på golvet medans mamma kvicknar till på soffan.

Så resten av dagen har jag vart överdrivet trött, gäspat, hasat, med små ögon!
Jonn är på bus humör och söker bus hela tiden, samtidigt som min rygg fortfarande gör grymt ont!

Imorgon blir de tårta och bus hoss moster Anki och alla kusinerna, de är dax å fira sent Jossans 1års dag!
Ser framemot att få träffa alla igen, specielt mina systrar, om Lm följer återstår att se än....han brukar inte vara direkt bra på de där å följa med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid? :/ Jo jag kommer förbi snart! Hör av mig ikväll... Ska ni vara hemma ikväll? kramiz//Lollo

2009-08-23 @ 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!