-Varför nu-

2009-08-26 @ 13:26:57

Efter en jobbig natt med många uppvak och en del förvirring vaknade jag 8,15  av jonns ljuva stämma!
Halsen värkte och kändes dubbelt så stor än vanligt!
Gick upp och gjorde iårdning lillan för dagis och så promenixade vi iväg,

När jag sen kom hem tog jag lite puffar och mjölk och kände hur kroppen började värka, mer och mer....men va fan varför just nu?

Satt och vilade fram tills jag skulle hämta henne kl 12.
när vi sen kom hem la kroppen av helt kändes de som,
halsen är så tjock att jag knappt kan svälja saliv, kroppen värker och är öm.
huvudet är trött jag vill bara gå och lägga mig!
men hur lätt är de igentligen när man har en 1åring hemma?

carin är på väg nu me bafusin och nå förkylningsmedecin tack och lov,
Jag har ju inte tid och gå bli sjuk nu också!

Nej Nej Nej!


Kommentarer
Postat av: sussi

Krya på dig! Jag var och köpte hem handsprit i går micke vart med sjuk!!!

2009-08-27 @ 08:02:35
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!