-varken BVC eller dagis-

2009-08-27 @ 10:47:44
De började igår när jag hämtade lillan på dagis, hon sov bara 10min så hon var ju inte utvilad direkt,
kl 15 somnade hon som en sten och sov  2½timma innan vi fick väcka henne, när jag då tog upp henne var hon glödhet!

Jag gav henne flytande alvedon utan resultat,
resten av kvällen var hon jätte trött och gnällig, så kl 19 somnade hon för natten...

Natten har vart en mardröm.

Jonna har vaknat alltsom allt 5gånger och skrikit i panik,
Vi har med andra ord fått gå skift inatt med henne, 2doser med alvedon och minst 40 i feber hela natten.
när jag tog henne vid 5tiden var hon glödhet och små skakade, om de då var frossa eller vad, men hon fick en välling å alvedon å somnade om.

när hon sen vaknade i morse var hon feberfri men gnällig och trött.
Så LM ringde dagis å sa att Jonna inte kommer idag. å ja ringde BVC å sköt upp viktkontrollen till nästa vecka.

Mamma är inte helt frisk än heller.
Halsen, bihålerna och feber idag igen, idag kom snoret också..urs vad jag hatar å vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: Helena

har du inga alvedon supp? går super fort och stoppa i rumpan!

2009-08-28 @ 09:57:08
URL: http://viggo2008.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!