10år över och förbi

2009-12-14 @ 19:48:50

I Lördags hade vi 10års jubileum,
Vi gick ut på Golden och åt go middag och sen vart de hem och kolla Ice age 3.
helt okej film men kanske ingen jag skulle vilja se på våran 10års dag om ja fick bestämma.

Söndagen sprang iväg den också, satt mest och lekte med Jonna då jag saknat henne så fruktansvärt i lördags.
Skrev alla julkorten också så nu fattas bara frimärken.

Idag har de som vanligt vart praktik för min del och dagge för Jonnas del.
Läkaren ringde så lägligt när jag kom hem med provsvaren vi tog i tisdags.
Blodproverna visade ingenting, men ett av snorproverna visade på en halsinfektion, så nu är de ännu mer medecin för lillans del.
imorgon måste LM och hämta ut antibiotika åt Lillan så vi får börja ge den,
En 10dagars kur den här gången.
hoppas och tror nu inte de ska bli nå mera,

fredag är min sista praktik dag sen går lilla jag på mamma ledigt, ska bli så skönt å få ha snurre hemma och bara få rå om henne över julen.
jonnas dagis ständer ju över jul och nyår så då öppnar de ett tjor dagis borta på ostronstogen med nya fröknar och nya barn,
Så då tog jag beslutet å ha henne hemma över julen så slipper ja börja skola in henne igen bara för nå strö dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!