Akta dig!

2009-12-06 @ 19:39:09
Jonnas nya mening är "Akta dig"
Överbrskydande mamma som man är så är de nog de ord man säger mest förutaom NEJ!
-akta dig så du inte ramlar,
-Akta dig så du inte snubblar
-Akta dig så du inte gör illa dig

Så nu springer hon om kring och säger just akta dig till allt, dött som levande.
Idag snubblade hon över ett par skor hoss farmor och farfar, helt klockrent vänder hon sig om och tittar på skon och säger akta dig!

annars idag har de vart lungt, ännu en sömnlös natt för mamma, tankarna kommer oftast på kvällen och de tar mig flera timmar innan jag kan somna,
så lagomt tills Jonna vaknar på morgonen har jag somnat in ordentligt.
tror de är de som håller på ta ut sin rätt för mig nu då jag mår piss om kvällarna.
Feberfrossa, ont i hela kroppen, snorar och svårt å andas.
Säkert från ren utmattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!