Dax att uppdatera!

2009-12-03 @ 19:51:46
jag har fått ett påpekade att de är dax att uppdatera igen då....
men ja har som inte så mycket och skriva om nu känns de som.
Dagarna går som i repris hela tiden.

vaknar 7,15, gör lillan iårdning, Claus (farfar) lämnar,
Praktiken 8,05 (börjar igentligen inte förens 8,30)
Leker, busar och stojar ända till 16,00 då jag går hem och är mamma.

Somnar senast 22,30 av utmattning för att sen vakna och göra om allt igen.

Så spännande liv har jag!

kan lägga in en liten uppdatering om hur de går för Jonna.

hon har precis lärt sig inebörden av ordet "Oj"
så nu kastar hon tutten, mat och leksaker och så säger hon helt spontant "Oj" och så ser hon jätte chokad ut som om de hände av en olyckshändelse =)

Traktor är en stor favorit nu också,
När dom skottar vägarna med traktorna nu så sitter hon med stora ögon och pekar "traktor"
sen hela dagen springer hon omkring hemma och pekar och säger "traktor" traktor.....

Dricka ur eget glas och äta själv kan hon också nu, när hon är mätt skuter hon bort fatet och säger tack tack!

Ja de var väll de jag hade att säga idag....uppdaterar väll senare när de hänt nå intresant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!