Gott och blandat

2009-12-10 @ 22:19:11
Vet som inte vad jag ska skriva här nå mera känns de som,
Livet går just nu bara...bra är väll en annan sak...

är så fruktansvärt trött just nu att jag bara vill sova en månad eller två!
längtar tills på fredag då vi har barnvakt åt lillan och bara ska spendera kvällen i soffan!

dagarna börjar kl 7 (varje dag, vardag som helg)
*upp fixa medecinen till Jonna
*blöjbyte
*ta på kläder
*mera medecin
*lämna på dagge (hon äter frukost där)

*jag gör mig i årdning för praktiken
*är där senast 8;10
*slutar 16;00
*hem kolla så Jonna fått medecinen
*fixa middag
*städa
*leka
*söva
*slappa
*sova

sen börjar allt om igen dag efter dag....
de här tär på mig....jag klagar inte på mitt liv men de känns bara nu som den sista besöket hoss läkaren tog totalt kål på den sista energin jag har.
jag går konstant omkring och tänker och anklagar mig själv för att jonna nu kanske resten av sitt liv måste gå på astmamedecin!

Ne nu sängen.....igen.....

Slänger in lite bilder som kanske kan få mig på lite bättre humör iaf


jonna i finkläder på väg till dagge innan fotogreferingen vart inställd


farfar beställde toffsar i håret så så fick de bli!


Jonnas medecin, lite påhittigt är de ju med ankan där


mössan hon fick i present av moster är fortfarande lite stor =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan trösta dig med en sak..Om Jonna har astma...Små barn som får astma brukar kunna växa ifrån astman. Det gjorde min lillasyster.

2009-12-12 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!