Har de vart fullmåna inatt?

2009-12-29 @ 18:07:28
Somnar inte förens efter 1 inatt efter en jobbig kväll med Jonna.

när jag väl somnat kom alla fuckt up drömar i världen.
allti från att min massör idag inte ville masera bara prata till att jag lämnade bort Jonna till en tjej som precis framför ögonen slagit ijäl sin bästa vän med en hamare mitt framför ögonen på mig.

Drömarna var många och sjuka som ni märker...

vaknade kl 8 då jonna vaknade och än en gång panik skrek!

tog upp henne och fixade frukost, direkt efter frukosten var de bara lägga henne igen då hon höll på somna i min famn.
gick själv och vilade 1timma innan de var dax för min massage på havsbadet.
måste värkligen då säga de att alla borde nån gång i livet få uppleva en helkropsmassage.
mer underbart får man söka efter.
Kände min som en ny människa efteråt.

Hemma gick jag och vilade 2timmar igen för att vakna lika jävla trött....
vad är de för fel alltså?
Jonna är trött och gnällig hon me, så de lär bli en tidig kväll här för oss alla tror jag.

imorgon blir de vetrinären å hämta ut lugnande åt Bean då han är så otroligt smällrädd.

Måste hitta nå nyårsplaner också, kanske är ute i sista laget men ja hoppas på hitta nått så vi slipper sitta hemma bara och glo TV.

Kommentarer
Postat av: sussi

Jag klara ju inte av helkroppsmassage!Njuter så länge de håller sig kring ansiktet och överkroppen men när de börja emd bena och ska ner mot fötterna är jag som en fjäder. Så jag går bara på halkroppsmassage på Helex nu.

2009-12-30 @ 12:12:36
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!