Jul stress

2009-12-22 @ 09:03:10
vem blir inte stressad så här kring jul?
jag har då iaf panik så stressad är jag,
schemat är packat sista dagarna nu innan jul och så klart går LM och drar på sig årets förkylning och tappar rösten och hostar sönder två fästen i revbenen.
Så nån större hjälp där får jag då inte.

Idag ska jag då in och köpa dom sista julklapparna och julmaten, bara de kommer ta mig hela dagen.
Sen hem och städa, ringa bovärden om vi får låna bord och stolar från lokalen här nere.

Imorgon blir de städa, börja med julmaten, fixa årdning här hemma, slänga lillan och hunden i ett bad.

fix nån fix ide igår kväll mitt i allt städande och avbröt tvärrt för att slänga i en hårfärg!
vart som less på den där blonda färgen så åter igen är man brunett,
men ljus brunett den här gången.
Slänger in nå kort när ja är fixad och snygg senare när tiden räcker till.

Nu måste jag börja göra mig och lillan iårdning innan farmor kommer och ska agera chafför åt mig!
vad skulle jag göra utan dom alltså!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!