Julpynt

2009-12-06 @ 22:42:11
Nu äntligen har de kommit upp en stjärna och två julgardiner här hemma,
Lite glitter å en massa tomtar,
väntar på att svärmor ska sy klart dom andra Julgardinerna åt mig innan jag börjar he upp stjärnor och ljusslingor.

I Jonnas rum kommer de upp en stjärna och lite glitter imorgon när hon vaknat!
man får värkligen julkänska när man her upp gardinerna och stjärnorna.
lovar de kommer kort sen.

Imorgon blir jag hemma från praktiken då jag inte mått hundra i helgen, behöver en dags vila och sen på tisdag har vi äntligen tid på sjukhuset med Jonna.
som alltid brukar de ta hela dan då dom ska ta en massa prover hit och dit och största delen blir å vänta!
bäst å ta me nå frukt åt lillan då så hon inte hungrar ihjäl där.
sist tog de väll runt 4-5timmar å då gick de ändå snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!