Skrubbsår

2009-12-23 @ 14:14:57
Vem minns senast man fick skrubbsår på knäna?
inte då jag iaf,

men idag kom de igen, jag och LM bar bord från lokalen nere vid tvättstugan (måste ha dom till imorgon) och vips så föll jag i den isiga trappen och slog upp båda knäna så de kom blod.

Känndes lite dejá vu när jag såg mina blödande knän, de är ju ett typiskt sommar tecken inte jul tecken direkt.

men nu är apelsinriset klart och skinkan ska bara in i ugnen så är julen på G.
Granen ska upp nu också innan jag däckar totalt efter dagens städning.
kan lova att de finns inte ett damkorn att hitta i hela lägenheten.
men köket är fullt med grädde efter LM skulle vispa och kom åt turrbo knappen, hehe

fick även en julklapp idag av han,
500kr på kicks
1000kr på Cubus
han vet precis vad jag behöver

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du måste ha varit riktigt snäll som fått så dyr julklapp:-)

2009-12-23 @ 14:57:58
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!