De hände igen

2009-02-21 @ 21:28:40

Dagen har vart rätt okej ändå fast jag vart så himmla trött.
Jonna har vart mammig men ändå exemplarisk.

Dock så gjorde hon de igen!

Jag satt inne i tv rummet och kollade tv, Lm sov och Jonna gick i gåstolen sin som vanligt.
Hon springer runt i lägenheten fritt som hon vill och älskar å sno allt!
Är de inte min hårborste så är de min väska.

Den här gången såg jag att hon höll på slita och dra i min väska...brydde mig inte mer än så utan låt hon leka med den om hon vill...
Sen hör jag en duns och tänker att hon nu drog ner min väska.
Så jag ropar på henne....inte ett ljud....så ja ropar igen..och igen...fortfarande ingen respons...
Så jag går in i hallen för å se vad hon gör.

Då ligger hon på golvet med de största flinet nånsin!
Så klart hade hon ramlat ur stolen igen,
SOm tur var gjorde hon inte illa sig men innan de koplade för mig att hon ramlat ur stolen....ojojoj många tankar han fara i skallen på mig.
När de koplat vad som hänt tar jag upp henne och kollar så hon inte gjor illa sig...Mitt hjärta håller på hoppa ur bröstet på mig.

Nån minut senare satt hon istolen igen, under noga  uppsikt från både mig och Lm. men inte hade hon lärt sig nått...nå var hon och klättrade på stolen igen..och igen och ingen igen och än en gång....
När ska hon lära sig?


Nu sover hon då äntligen för natten (hoppas iaf) Jag och Lm sitter och väntar på  filmen på 4an ska börja nån gång.
Middagen var helt underbar.

Lamracks, råsteks potatis och Lms berömda tomatsås

Jag kan lova att en vegitarian skulle ha älskat de hehe,
Vi gjorde de extra mysigt med tända ljus och allt.
En riktig myskväll.

Ne nu ska jag gå och blanda dippen så den är klar till filmen

Ha en trevlig helg alla ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jo gumman är jätteduktig på att krypa!

Men det kan ju variera på flera månader när dom kryper eller inte..Står hon i krypställning nåt?

2009-02-21 @ 21:50:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Berecca

åååh va avis jag är! puss

2009-02-21 @ 22:10:12
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Inte krypa?Jo men nån gång händer det!

2009-02-22 @ 11:06:48
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!