Egentid

2009-02-20 @ 21:25:25
Äntligen sover min lilla ängel för natten, hon har haft både feber och en hemsk hosta som inte vill ge med sig alls :S
Så efter en låååång dag sover hon nu äntlgen (förhoppningsvis) för natten,
hon vaknar av sin egen hosta så de är en hel del tuffa nätter framför oss nu.

Specielt när man själv inte är okej heller, rösten min är kvar men snoken rinner som en kran och även jag har hosta.
En hel kanna varmt te så ska jag nog bli bra igen.

Imorgon ska vi kanske ha en myskväll här hemma.
På meny står Lamracks och nå tillbehör, chips och en massa onyttigt till filmen sen på kvällen.
ser värkligen framemot en myskväll, känns som de var evigheter  sen vi bara mös i soffan framför en film me gott tillbehör.

Happ..nu e min älskade dotter vaken...God natt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tycker du inte att jag var snygg :P jo vi hade gjort till oss lite :P ja har han frågat än då? puss

2009-02-20 @ 22:37:27
Postat av: Berecca

haha tycker du inte att jag var snygg :P jo vi hade gjort till oss lite :P ja har han frågat än då? puss

2009-02-20 @ 22:37:54
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!