en trött mamma igen

2009-02-21 @ 10:40:06
Igår var jag så trött att jag la på luren me syrran kl 22,30 och då stöp ja i säng direkt,

Gårdagaen var bara ett enda stort kaos kändes de som...jag trött och mega förkyld...Jonna även hon jätte förkyld och då med andra ord JÄTTE grinig
Lm sov först till kl 10 (han jobbade natt så han behövde de) sen klev han upp och for till gymmet kl 12,
 Sen kom han inte hem utan for direkt till jobbet å satt där tills han började kl 18 ( mm ja vet)


Carin mådde dåligt och hade fått ett gallanfall så ingen hjälp alls vart de med jonna.
Igår gick jag på reserv energin kan jag lova.
Får passa på ladda upp batterierna nu i helgen när han är ledig

ikväll  ska vi ha en myskväll me film och massa gott när jonna gått å lagt sig.

Kommentarer
Postat av: Berecca

ja jag kan tänka mig att du blev arg! det hade jag också blivit, hur länge tränade han ens och varför kom han inte hem? pus

2009-02-21 @ 11:14:02
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!