En trött, sliten och utmattad mamma

2009-02-25 @ 20:44:44
Idag har jag sprungit på stan skönt nog, jag kände mig riktigt huslig när jag gick in på trasan och köpte en massa tyg som jag nu ska få tid och sy till gardiner....två jultyger så där har jag ju nästan ett år på mig å få tid till å sy...sen ett barntyg in i jonnas rum.
De var ändå så billigt så de var kul å köpa lite tyg.
Ska se om jag kanske får tid och sätta mig vid maskinen imorgn efter BVC.

De har vart så skönt idag å få nån timmas egentid så att säga..jag har visserligen haft med mig jonna vars jag än vart, men jag har sluppit sitta hemma och tänka och grubbla.
Jag väntar fortfarande på en överenskommelse men min instinkt säger mig att de inte lär bli nått.

Hittade ett par as söta skor på HM åt Jonna, jag var bara tvungen och köpa dom.
Sen vart de lite smink åt mig då sminkväskan börjar bli tom.
lite nödvändigheter som deo åt oss båda och underkläder åt oss båda.

Nu sover Jonna förhoppningsvis för kvällen så mamma ska passa på och få nått gjort här hemma.
Eftersom jag inte mått så bra nu på några dagar har lägenheten förfallit...dax å göra nått åt saken innan Greys börjar på 5an ;)

Kan även passa på och säga att imorgon kanske jag har ett nytt utseende på bloggen då rebecca  ( Bereccca ) suttit och lekt med den.
Betalning vart ett ciggpack ;)
Älskar dig





Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Oj, bloggen blev jättefin!

2009-02-25 @ 22:22:38
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!