Gårdagens Mys

2009-02-22 @ 11:50:48
Gårdagen vart precis som jag hoppats på, in i minsta detalj.
Middan var att dör för, och jag är ännu lyckligare att resterna blir min lunch idag =)
Filmen var lika rolig som jag minns den.
och vi skrattade i kapp.
jonna somnade halv 9 utan problem och bråk och sov hela natten (!!!!!!) dock så vaknade hon kl 7 imorse men de kan jag ta när jag får sova en hel natt.

En sån här myskväll måste vi göra om.
De är som små sakerna som betyder allt.
Som dom tända ljusen vid middan, snackset till filmen, och den underbara natten.

Idag blir de innedag  då vi alla nu är drabade av detta hemska virus.
Nu är aven Lm drabbad och nyser i kapp med både mig och Jonna.
Min hosta har börjat släppa då jagg nästan överdosetat på slemlösande tabletter.
På torsdag då vi ska till BVC för ännu en extra vikt ska jag be att dom lyssnar på Jonnas lungor så de inte sitter där.
Hon är jätte rosslig när hon andas.
De är säkert inget men orolig mamma som man är hehe


Idag har jonna en sån där "inte äta nånting" dag.
Hon sov ju från halv 9 igår till 7 imorse, hon måste ha vart dö hungrig trodde jag och gjorde en skål gröt som vanligt,
2 tuggor sen raade hon den.
Tog fram en yoghurt och den åt hon under protest.
gjorde en flaska välling men fick slänga allt....

två timmar senare provade jag en flaska igen men samma sak igen, de var bara slänga allt.
så nu är kockan snart 12 och hon har ätit en youhurt på hela morgonen.
Nu  sover hon så när hon vaknar ska jag prova få i henne lite lunch.
hoppas bara nu hon äter de iaf.
Jag blir så orolig när hon inte vill äta =(

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jo det vet jag iofs.Hasa sig bakåt räknas väl som att krypa har jag hört.Snart går säkert Jonna istället :)

2009-02-22 @ 12:58:44
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Berecca

så mysigt :) vad ska du göra idag då? jag ringer när jag går näste prommis med Atlas :) puss å go ;)

2009-02-22 @ 13:07:52
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!