Grattis Jonna 8månader!

2009-02-28 @ 21:13:56
Idag för 8månader sen låg jag med henne i min famn och hade tårar i ögonen av lycka....
Äntligen är hon här!
Hon var de finaste jag nånsing lagt min ögon på.
Och de är hon än idag.

Mitt liv....mitt hjärta...mitt allt

När jag blundar kan jag än känna doften av henne....se hennes små händer framför mig....dom där små underbara ögonen..näsan....allt var bara så perfelt skapat.

Jag minns när vi skulle hem från BB...vi båda tittade på varandra...vi hade nog samma tanke...
-Hon är våran och vi får ta hem henne...

Allt känndes som en saga, en askungen saga....
Allt var så perfekt....fast ändå så mycket som gick fel...

Men hon är här....8månader senare, busigare än nånsin...men ändå blir hon bara mer och mer perfekt i mina ögon...
Kärleken är oändlig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!