Gröt

2009-02-24 @ 08:28:54
Hjärnan känns som gröt.
Dagen igår var hemsk.
Jonna kände av min stress så hon var jätte grinig och its omöjlig å få och sova igår kväll utan att skrika hejvilt.
När hon väl somnat fick jag ett väldigt behövligt samtal med min älskade syster.
Hon vet hur hon ska lugna mig och få bort klumpen där i magen om så bara för 5minuter...Älskar dig Fia.

Natten var jobbigast.
Klumpen i magen vart stor som en basketboll när jag la mig ner, tankarna rusade och alla känslorna kom samtidigt.
Mest oroar jag mig måste jag säga.
De här är första gången för mig och jag hoppas sista.

Jag undrar hur de här ska gå?
Jonna vaknade kl 6,15 till min stora glädje (mm säkert va)
både jag och Lm försökte söva om henne fram till klocka 7 då gav vi upp och jag klev upp medans jag vände och sov igen.
Rättvisan segrar eller hur?

jag är så trött att skulle nån ställa en sån avanserad fråga som kan jag komma på kaffe skulle jag nog bara stå som ett fån...
Vaaa.....kaffe??????
jag hoppas på att Jonna ska sova snart igen så de kanske blir min tur och stänga ögongen om så bara för 5minuter.

Tänk på mig idag, jag behöver de

Kommentarer
Postat av: Berecca

okej bra att jag inte väckte dig iaf =) tack tack vart rätt nöjd ändå =) nu ska jag ta å gå ut med Atlas, lycka till idag och hör av dig sen :) puss å go

2009-02-24 @ 10:28:52
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!