Inte än

2009-02-24 @ 13:59:21
trodde jag skulle få de här ur världen idag men istället är de uppskutet till nästa vecka.
Så en veckas oro då med andra ord....
Jag trodde vi skulle kunna lösa de här som vuxna mogna människor men tydligen inte...

Jag förstår mig värkligen inte på dig....

Du säger att du inte vill bli ovän med mig...men vad har du räknat med?
jag tvivlar ju på att vi kommer bli bästisar eller fika vänner efter de här...du ska vara glad om du enns får äran att få en blick av mig när allt de här är över.

Vad du inte har förstått än är att
jag har ett barn!
Ett väldigt litet barn!

Men för dig värkar de inte göra nån skillnad.
Barn eller inte barn....Ung som gammal....trevlig som otrevlig..ingen går säker....
Jag har inte annat än vart trevlig och värkligen kämpat för att vi ska komma fram till nånting...sen att vi haft oturen och vart väldigt sjuka väldigt länge här....de är tyvärr ingenting jag rår för....

Men en överenskommelse är en överenskommelse....

en av oss kommer bli väldigt olycklig i de här...Tyvärr är de tack vare dig.....vi kunde ha löst de här så vi båda skulle blivit nöjda...men de dög inte för dig.....se nu då.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Du visste redan innan du köpte datorn att det var min, jag sa till dig i somras att jag anmält. Men jag kan inte rå för att du köpte den, visserligen i god tro men det spelar ingen roll eftersom det är stöldgods. Jag är ledsen att J blåste dig, men han blåste mig först. Jag styr inte lagen, det kunde du ha tänkt på tidigare. Jag är också ledsen att det blev så här men jag har dragits med det här i 9 månader nu, levt under hot och räkningar för något jag äger, men inte har.

Att du har barn gör det svårt för dig, jag vet! Jag är ingen kall person men tyvärr står lagen emellan.

2009-02-24 @ 16:48:01
URL: http://sabacla.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, jag tycker u att det är URgulligt med tutte,

så nu ska hon få ha den så mkt hon vill,

även om man kanske får ångra det bittert när det är dax att sluta med den! =P

Men det är ju såååå sött! =)

2009-02-24 @ 21:25:11
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Nä, de e ju klart.

Det blir ju lätt jobbigt,

men jag kan inte ta bort dom,

jag tycker ju att det är sååååå sött!

Fan vad dum man är!

Men om jag får se henne med tutte ett tag till så kasnke jag ledsnar, och då tar jag bort dom!

=)

Fast hon kan lika gärna rata dom imoprn också,

för hon har ju gjort såhär förut.

2009-02-24 @ 21:32:15
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Yepp,9 pannor - Inte illa!

Sen är handen mkt bättre,hon sover utan bandage inatt men imorgon blir det att linda igen då det kommer in så mkt smuts.

När var det ni skulle på extrakontrollen med Jonnas vikt?Vad gör dom om hon inte går upp?Får hon nåt extra tillägg då?

2009-02-24 @ 21:42:19
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!