Kryp

2009-02-22 @ 16:22:01
idag tog jonna sitt första kryp steg, om de nu heter så.
Hon låg på golvet som hon gjort mååånga gånger förr, men nu tog hon insiativ och ställde sig i krypställning och vaggade några gånger innan de första steget kom!

De kom dock bara ett steg, sen vaggade hon bara resten,
Men oj vilken stolt mamma jag är idag!
Jag som precis idag trodde att hon kanske är ett av dom barnen som aldrig kryper.

Så nu blir de och fortsätta ha henne mer och mer på golvet så kanske hon lär sig fortare och krypa.

Idag fick hon även testa och äta en yoghurt själv.
Vi tog av henne till bara blöja och tömde en youghurt i hennes talrik så fick hon sätta igång och grisa.
Och grisa gjorde hon också hehe
Men ack så skoj hon hade.
Jag fanns så klart där med kameran i högsta hugg och fotade allt!
Så nu ikväll måste ja få töma den så ni får se min lilla stjärna äta stolt själv!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Oj, vad duktig hon är. Lilja verkar inte ha nått intresse av att krypa. Eller ligga på magen överhuvudtaget. Så vi får väl se hur det där går. Gåstolen hennes är också trög. Men hon vet fortfarande inte vad hon ska göra i den ändå. Hon bara sitter där =)

2009-02-22 @ 16:34:07
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag håller på att göra det vitt.Så jag har belkt det idag,och nu blir det lite silvershampoo.:)Tack så mycket!Alla säger att han är en kopia av Tony,så det är roligt att höra att han är lite lik mig också.:)

2009-02-22 @ 21:01:38
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!