Morgonen

2009-02-26 @ 07:52:40

jag vaknade 06,45 av att lilla jonna låg och kvittrade i sängen sin.
Så vi klev upp och gjorde frukost medans pappa fortsatte sova.
Efter frukost skymtade jag en kompis i jonnas lillnäsa så jag gick och hämtade tops för å få ut den/dom.

jag la henne i knäp och började mitt uppdrag, till Jonnas förtvivlan då hon måste ha skapat ett spcielt band till dom små i näsan.
hon skrek så grannarn  under måste tro jag misshandlar henne!

Nu 10minuter senare snyfftar hon fortfarande.
Söt barn

Idag blir de BVC 11,15 då vore de väll ändå självaste *** om hon nu inte väger 7kg.
V
i har its tryckt in henne mat för att hon iaf inte ska gå ner igen.

Idag ska jag vara huslig och sy gardiner in till jonnas rum.
Sen om dom blir bra får ja se om kanske jag vågar ge mig på julgardinerna.
Ska även sätta mig och beställa fransgardiner in till jonnas rum.
Men första ska jag söva min lilla ängel och hennes näsvänner och kanske stänga ögonen själv 5minuter

Skriver när vi kommit hem från BVC, håll nu alla tummar å tår för oss



Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vad fin blogg du har!:)

2veckor?Shit alltså,jag tyckte det var nog lång väntan och ändå kom Lucas 1vecka för tidigt.:)

Ja,han var inte sådär jättestor,men han har typ växt hela 20cm på 6månader,så nu är han inte sådär jätteliten.Men jag är glad att han inte var sådär jättestor när han kom eftersom jag gjorde det utan bedövning.:)



Var det "löning" igår?Jag hänger inte alls med.:)

Igår var inte riktigt min dag,helvete vad jag gjorde illa mig igår.Men den blev bättre.Vi hade främmande av Lisa och Pär med sina småpojkar.

Hoppas det går bra på BVC idag.:)

2009-02-26 @ 08:39:13
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag hann aldrig få någonting.Jag fick lite luftgas,men jag kom aldrig på tekniken.Lucas låg ju redan jättelångt ner.Dom kände honom med fingrana,så jag slapp stå och vicka.Jag var ju på specmödra 4dagar innan han kom,och då såg dom huvudet hans,så han lång långt ner rätt länge.Men då var jag ju ute och gick typ 1mil varje dag,bara för att ha något att göra.



Jaha,men då måste jag ta tag i och betala räkningarna.Mycket koll man har ens!:)

Jag vet knappt vilket dag det är när man är hemma.:)



Idag hoppas jag på att det blir en bättre dag.Jag hatar när jag har mina otursdagar.:(

2009-02-26 @ 09:54:38
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

nu är jag nyfiken.. Hur gick det på bvc idag? vad sa dom? Kram

2009-02-26 @ 18:39:17
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!