Ne nya tag!

2009-02-23 @ 21:39:01
Nu har jag fått andas och avreagera mig lite...nya tag nu....finns inget att göra förens imorgon iaf.

Dagen iända då....Dagen har vart helt underbar måste ja säga....alla har vart så vänliga och trevliga hela dagen..jag har nog inte stött på en enda otrevlig människa idag (förutom då....)

Snålade skuts in till stan med Carin innan hon for till hemavam, inne mötte jag upp en gammal klasskompis och hennes lilla färsking William.
Vi satte oss på mamma fiket i gallerian och satt och surrade bebisar som de nog alltid blir....Hennes lilla är ju bara 2månader så när jonna äntligen somnat fick jag chansen och pussa på dom små kinderna.
Oj vad bebis sjuk jag vart....så bebis sjuk att jag nu försöker övertala Rebecca å skaffa barn och ge den till mig sen hehe...de är inte färdig diskuterat de här än hehe

Efter de fick jag ge mig ut i stormen och ordagrant springa för å hinna med bussen, men med döö hala skor och en massa plogbilar ivägen går de inte så fort.
Så jag missade den med 1minut....*morr*
happ...nästa buss skulle gå 14,05 (klockan var 13,36) så ja gick in på sunes och köpte en dricka och passade på å värma mig samtidigt.
När jag väl tagit mit upp för trappan kommer de en killende gåendes över altan och frågar om jag behövde hjälp?

Ne tack de går så bra de här sa jag och log
När jag tar i hantaget kommer de en kvinna springandes och öppnar dörren åt mig så jag smidigt och enkelt tar mig in med vagnen.
Jag tackar så hemskt mycket och ler än en gång.

Oj så trevligt folk de finns

När jag ska ut igen kommer de än en gång en kille och öppnar dörren åt mig =)
Än en gång får jag tacka och le.

Bussen kommer och ja alla dessa snövallar som är så perfekt upplogade på trotoarkanterna är ju inte lätta och springa igenom med vagn, så japp än en gång kommer de en kvinna och hjälper mig in i bussen!
Tack och ler

Väl inne på bussen var de rätt fult så en kvinna ställer sig upp och erbjuder sin plats till mig, jag avböjer snält då hon var äldre och jag har friska ben och stå på.
Tackar och ler

Nu ska jag av bussen, jag hade ringt till Lm och sagt åt han å möta mig så han skulle få hjälpa mig av bussen då de är just över en meter ner till marken.
När bussen stnnar har han inte hunnit komma än så en ung kille erbjuder sig och hjälpa mig ner.
Just i den sekunden kommer Lm så ja än en gång tackar jag och ler!

Väl hemma sen börjar kaoset jag inte vill berätta om här....men min älskade Lm och min älskade vän Rebecca stöttade mig med alla dessa fina stöttande ord!
Utan er skulle jag nog ha exploderat idag.

Sätter mig och ger Jonna kvälls gröten kl 20 som alltid, när mobilen ringer. Okänd....Ööö den här tiden?
Då har jag anmält mig på step in över nätet för nån dag sen...men i all hast har jag helt glömt bort de.
Men nu var de en tjej därifrån som ringde.
Suuuper trevlig tjej alltså!
Hon riktigt fick mig och le när jag lagt på luren med henne.

Så måndag den 1mars kl 12 har jag info möte där.
Nu ska man äntligen bli smal och smäcker, dumpa gravid fluffet heheh

Jag insåg värkligen vilka underbart trevliga människor de finns!
Vars har dom vart hela mitt liv?


Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Låter ju som en helt underbar dag. Låter inte riktigt sant juh! Som du säger, alla dagar borde vara sånna =)

2009-02-23 @ 22:10:33
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Berecca

men jag har ju alltid vart här :P nästan iaf :) förlåt om jag väckte dig när jag ringde idag, vill bara att du skulle titta in på min blogg å säga vad du tycker? älskar dej, hoppas att du får sova gott inatt! puss å go ;)

2009-02-24 @ 01:33:06
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!